Portal Damy Radę – Let’s WorkTime powstał ponad rok temu z inicjatywy twórcy aplikacji WorkTime.pl. Kiedy informacje o zamykających się biznesach stawały się co raz to bardziej powszechne, misją portalu stało się pokazywać te firmy, które się nie poddawały. Dziś ponownie je odwiedzamy, aby zapytać jak się mają, co zmieniło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy i jakie mają plany na przyszłość.

Zapraszamy do lektury wywiadu z Iwoną Mojsa-Grzybowska z Browaru Perun.

WorkTime: Jak dziś wygląda sytuacja w Waszej firmie?

Iwona Mojsa-Grzybowska: Jesień i zima zawsze są okresem trudniejszym, gdzie popyt na piwo rzemieślnicze zauważalnie spada, co oczywiście także nastąpiło w trakcie szalejącej pandemii. Obecnie wkraczamy w sezon wzrostu sprzedaży – wiosna i lato – ale jak będzie w tym roku, trudno to chyba przewidzieć. Na pewno nie będzie to typowy czas, ponieważ nieczynne są puby i restauracje, które napędzają sprzedaż o tej porze roku. Do tego dochodzi brak imprez branżowych – festiwali i targów piwnych, które zdecydowanie przekładały się na wzrost sprzedaży naszego piwa a także rozpoznawalność marki. Być może za jakiś czas obostrzenia będą chociaż częściowo znoszone i sytuacja w tym kontekście się poprawi.

WorkTime: Na jakich działaniach skupiacie się w tej chwili?

Iwona Mojsa-Grzybowska: Obecnie nasze działania skupiamy na sprzedaży do hurtowni a co za tym idzie do mniejszych sklepów. Zaczęliśmy też starania o zwiększenie dostępności naszych produktów w dużych marketach i sieciach handlowych. W celu urozmaicenia naszej oferty, jak co roku, wprowadzamy piwa sezonowe z ciekawymi dodatkami np. ze smoczym owocem oraz owocem granatu.

WorkTime: Pojawiły się może jakieś nowe pomysły?

Iwona Mojsa-Grzybowska: Tak! Zdecydowaliśmy się na pierwsze wydanie naszego piwa w puszkach, co nastąpi lada dzień! 🙂

WorkTime: Bardzo dziękujemy Pani Iwono za rozmowę i trzymamy kciuki!

Damy Radę – Let’s WorkTime i Browarem Perun aplikacją WorkTime.